آیت الله محسن قمی با اشاره به یادواره شهدای استان تهران گفت: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و اهتمام همه ما باید به بزرگداشت آنان و زمینه‌سازی برای استمرار راه آنها در جامعه، بویژه در مقاطع حساسی همچون برگزاری انتخابات باشد.

آیت الله محسن قمی، معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه مراسم یادواره شهدای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اهمیت، نقش و جایگاه قوه قضائیه در آموزه های دینی گفت: در تاریخ اسلام داریم که گاه یک قاضی حکمی را صادر می کرد و ارتش اسلام مسیر خود را به خاطر حکم آن قاضی تغییر می داد

.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: الحمدلله ما در میان قضات کشورمان قضات فراوانی را داریم که مورد قبول مردم هستند و جامعه به صداقت و امانتداری آنها یقین و باور دارد.
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری تاکید کرد: مواضع آیت الله آملی لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه در مسائل مختلف با نگاهی علمی، فقهی و موشکافانه همراه است و همین نگاه موجب حمایت مردم از ایشان شده است.
وی در پایان با اشاره به یادواره شهدای استان تهران افزود: شهدا حق بزرگی به گردن ما دارند و اهتمام همه ما باید به بزرگداشت آنان و الگو قرار دادن راه آنها بویژه در مقاطع حساسی همچون برگزاری انتخابات‌ باشد.